Posiadamy wypracowany sposób na prowadzenie kampanii w formie „Welcome call”. Wiemy jak zrobić na Kliencie dobre, pierwsze wrażenie. Dzięki takiej formie kontaktu zapewniamy stałe dobre relacje z klientami oraz darczyńcami organizacji pozarządowych. Dobrze wykonany pierwszy kontakt ma duży wpływ na efektywność kolejnych kontaktów.
Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)
wysłanych listów
ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami
ponad 300.000
przekonanych
darczyńców