O nas
Nasz zespół
Przemek Leszko - Prezes Zarządu, od 2003 roku w branży Contact Center, od 2005 realizuje telefoniczne kampanie fundraisingowe, jedna z pierwszych osób w Polsce, która podjęła próbę pozyskiwania darczyńców dla sektora NGO przez telemarketing.
   Magda Kogut - od 2004 w branży Contact Center i fundraisingu. Posiada bogate doświadczenie w realizowaniu projektów telemarketingowych. Brała udział w jednym z pierwszych w Polsce projektów telemarketingowych związanych z pozyskiwaniem przez telefon funduszy dla NGO. W codziennej pracy stawia na jakość oraz zaangażowanie. Jest otwarta na nowe wyzwania.
   


Zespół specjalistów
ds. obsługi Darczyńców


Specjalista
ds. kontroli jakości


Koordynator
Lettershop


Konsultanci - specjaliści w zakresie komunikacji
z potencjalnymi i obecnymi darczyńcami


Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)



850

tys.

wysłanych listów

2.5

mln

ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami

300

tys.

ponad 300.000
przekonanych
darczyńców

© CAF CALL '2016
TELEFUNDRAISING   |   LETTERSHOP   |   TELEMARKETING   |   SZKOLENIA   |   O NAS   |   KONTAKT
powered by ITFINITY