Procesy back office dotyczą administracyjnej sfery działalności przedsiębiorstwa, np. obsługa korespondencji, przetwarzanie dokumentacji, rejestracja danych w systemach komputerowych, optymalizacja procesów związanych z przetwarzaniem informacji, archiwizacja dokumentów papierowych oraz tzw. workflow, czyli automatyzacja obiegu dokumentacji. Realizacja tych zadań wymaga szerokich kompetencji - od typowo asystenckich, przez specjalistów ds. zarządzania i IT. W CAFCALL zapewniamy atrakcyjne modele outsourcingu tych kompetencji.
Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)
wysłanych listów
ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami
ponad 300.000
przekonanych
darczyńców