CAF CALL powstał w odpowiedzi na potrzeby sektora NGO w zakresie pozyskiwania nowych oraz kompleksowej obsługi darczyńców regularnych. Koncentrujemy swoją działalność call center na wspieraniu fundacji i stowarzyszeń w kontaktach telefonicznych z dobroczyńcami.
Stanowimy zespół ekspertów w zakresie hybrydowych kampanii marketingowych. Posiadamy 30 stanowisk wyposażonych w nowoczesne oprogramowanie, które zapewnia sprawną technologicznie obsługę klientów oraz baz danych.
Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii, których celem jest informowanie darczyńców o aktualnych działaniach organizacji, pozyskiwanie darczyńców gotowych do regularnego wsparcia organizacji, integrowanie różnych kanałów dotarcia do odbiorcy (DDTV, telefon, kurier, list).
W celu zapewnienia naszym strategicznym klientom efektywnej oraz nowoczesnej obsługi, korzystamy z międzynarodowych rozwiązań obsługi baz danych, dostarczanych przez zaufanych partnerów, którzy specjalizują się w obsłudze darczyńców przy użyciu CRM-u zaprojektowanego zgodnie z oczekiwaniami rynku NGO.
wysłanych listów
ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami
ponad 300.000
przekonanych
darczyńców