Natychmiast po rozmowie telefonicznej nasz system kreuje komplet materiałów do wysyłki listów z zawartością odpowiadającą życzeniom naszych klientów. Koperta, list, umowa, formularz polecenia zapłaty – te wszystkie elementy są automatycznie personalizowane i trafiają spakowanie do operatora pocztowego.
Dzięki natychmiastowemu połączeniu rozmowy telefonicznej z wysyłką dokumentów podnosimy efektywność naszych działań.
Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)
wysłanych listów
ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami
ponad 300.000
przekonanych
darczyńców