Przygotowujemy pakiety szkoleń w oparciu o założenia projektu. Nasze usługi są kompleksowe, dlatego poza realizacją naszej części, przeszkolimy także Twój personel, aby jak najlepiej wykorzystać przeprowadzaną akcję. Podpowiemy o czym najlepiej rozmawiać z darczyńcą oraz jak go słuchać, by obydwie strony były usatysfakcjonowane.
Jak do każdego projektu, także do szkoleń podchodzimy indywidualnie, wysłuchujemy Twoich potrzeb i staramy się zaproponować optymalne rozwiązanie.
Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)
wysłanych listów
ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami
ponad 300.000
przekonanych
darczyńców