Posiadamy duże doświadczenie w obsłudze kampanii sprzedażowych typu direct response. Specjalizujemy się w obszarze telewizji, ale realizujemy także projekty w obszarze mediów drukowanych, elektronicznych i innych.
Monitorujemy reakcje na kampanię, dzięki czemu możemy dostarczyć klientom statystyki i odnieść je do oczekiwanego poziomu wskaźników.
Jesteśmy nowoczesnym call center specjalizującym się w obsłudze NGO i biznesu. Przekonaliśmy już ponad 100.000 darczyńców i ciągle się rozwijamy. Najlepiej czujemy się w hybrydowych kampaniach marketingowych. Jesteśmy empatyczni i zaangażowani. Posiadamy stanowiska telemarketerskie wyposażone w nowoczesne oprogramowanie zapewniające sprawną obsługę klientów i baz danych. Zadzwoń i przekonaj się sam :-)
wysłanych listów
ponad 2,5 miliona rozmów
z potencjalnymi
darczyńcami
ponad 300.000
przekonanych
darczyńców